Beschikbaar voor nieuwe projecten

Leestijd 3 min

Cache in WordPress: Wat is het, verschillende soorten en hoe te legen

Inhoudsopgave
door Ali
SEO specialist en Strateeg

Heb je er ooit aan gedacht om meer uit je bestaande klanten te halen? En belangrijker nog: heb je al stappen gezet om dit te realiseren? Het verhogen van de waarde per klant (Customer Lifetime Value) is een slimme en bewezen strategie om de winstgevendheid van jouw webwinkel te verhogen.

Dit onderwerp werd door Remco op tafel gegooid in een reeks aan podcasts met experts op het gebied van winstgevendheid voor webwinkels. De belangrijkste inzichten lees je in dit artikel.

Cache in WordPress: Wat is het, verschillende soorten en hoe te legen

Om te beginnen is het relevant om het begrip Customer Lifetime Value uit te pluizen. Dat deed Remco in de podcast met expert Omar Lovert, oprichter van digital agency Polaris Growth.

Omar vertelt dat de Customer Lifetime Value, uitgelegd op de standaard manier, een getal is dat de waarde van een klant vertegenwoordigt. En dan uitgedrukt in winst. Met een formule zou je kunnen zeggen dat het de omzet is die je aan een klant binnenhaalt over de gehele lifetime, minus de totale kosten die je maakt voor deze klant. Zoals het aanschaffen van de producten, het leveren en marketingkosten.

4.8/5

op basis van 29 reviews

Wij ontwikkelen online ervaringen die een blijvende indruk achterlaten.

Cache in WordPress: Wat is het, verschillende soorten en hoe te legen

Om te beginnen is het relevant om het begrip Customer Lifetime Value uit te pluizen. Dat deed Remco in de podcast met expert Omar Lovert, oprichter van digital agency Polaris Growth.

Omar vertelt dat de Customer Lifetime Value, uitgelegd op de standaard manier, een getal is dat de waarde van een klant vertegenwoordigt. En dan uitgedrukt in winst. Met een formule zou je kunnen zeggen dat het de omzet is die je aan een klant binnenhaalt over de gehele lifetime, minus de totale kosten die je maakt voor deze klant. Zoals het aanschaffen van de producten, het leveren en marketingkosten.

Om te beginnen is het relevant om het begrip Customer Lifetime Value uit te pluizen. Dat deed Remco in de podcast met expert Omar Lovert, oprichter van digital agency Polaris Growth.

Omar vertelt dat de Customer Lifetime Value, uitgelegd op de standaard manier, een getal is dat de waarde van een klant vertegenwoordigt. En dan uitgedrukt in winst. Met een formule zou je kunnen zeggen dat het de omzet is die je aan een klant binnenhaalt over de gehele lifetime, minus de totale kosten die je maakt voor deze klant. Zoals het aanschaffen van de producten, het leveren en marketingkosten.

Veelgestelde vragen

Conclusie

Om te beginnen is het relevant om het begrip Customer Lifetime Value uit te pluizen. Dat deed Remco in de podcast met expert Omar Lovert, oprichter van digital agency Polaris Growth.

Omar vertelt dat de Customer Lifetime Value, uitgelegd op de standaard manier, een getal is dat de waarde van een klant vertegenwoordigt. En dan uitgedrukt in winst. Met een formule zou je kunnen zeggen dat het de omzet is die je aan een klant binnenhaalt over de gehele lifetime, minus de totale kosten die je maakt voor deze klant. Zoals het aanschaffen van de producten, het leveren en marketingkosten.